תפריט תזונה בהריון

חלק מהתהליך הטבעי של הריון הינו עלייה במשקל בשל השינויים בגוף האשה בתקופה זו. כאשר העלייה במשקל קטנה מידי או גדולה מידי עלולים להיווצר סיבוכים וקיים סיכון להתפתחות התקינה של העובר.

מומלץ להקפיד שהתזונה בהריון תהיה מאוזנת ובריאה. הגוף עובר שינויים ונערך להתפתחות העובר. יש להקפיד על צריכת כל אבות המזון, ויטמינים ומינרלים ולשמור על משקל גוף תקין, שמירה על ארוחות מסודרות, אכילת מזון עתיר סידן, שתיית נוזלים ואכילה דלה בשומן רווי ועל ידי כך לשמור על בריאות האשה והעובר.

כיום, קיימת מודעות רחבה בקרב נשים בהריון לגבי האחריות שלהן כלפי עצמן וכלפי העובר. נשים רבות מגיעות למעקב צמוד במהלך כל ההריון על מנת לשמור על משקל תקין ותזונה נכונה. על ידי כך ניתן למנוע עלייה רבה מידי או מועטה מידי במשקל ללא דאגה. המעקב מתבצע תוך שימת דגש על כללי תזונה מתאימה לתקופת ההריון.

לאחר הלידה ממשיך תהליך המעקב תוך שמירה על תזונה איכותית החשובה הן לאם והן לתינוק היונק. לעיתים, יש צורך בהעשרת תפריט האם בהשלמת החוסרים התזונתיים.

הליווי הצמוד לאחר הלידה מסייע רבות בחזרה למשקל גוף תקין.

Your body can stand up to almost anything; It’s your mind that you have to convince (anonymous)

איך אני יכולה לעזור לך?

צור איתי קשר

יש לכם שאלות? לא בטוחים במשהו? מתלבטים?
צרו עימי קשר ואני אשמח לחזור אליכם ולתת מענה על כל שאלה