בניית תפריט תזונה בהתאמה אישית

בניית תפריט תזונה

לכל אחד יש מגוון מאכלים שונים שהוא בוחר ומעדיף לאכול.

החוכמה היא לבנות תפריט תזונה בהתאם למה שמאפשר המצב הבריאותי שלך.

מהי הדרך הנכונה לבניית תפריט תזונה?

התאמה אישית בהתאם להרגלים, סדר יום, אורח החיים, סביבת העבודה, ארוחות משפחתיות ועוד.

מטרת התכנית שלי היא להביא שיפור בבריאות ובאיכות החיים שלך לצורך קבלת תוצאות מרביות.

לכן, חשוב לבנות את תפריט התזונה באמצעות תכנית מסודרת על מנת שתתאים לך בצורה הכי יעילה לקבלת תוצאות אמתיות הניתנות ליישום.

אז מה תפריט התזונה שמתאים לך ?

תהליך בניית תפריט תזונה

בתהליך בניית תפריט התזונה אני עוזרת בהתמודדות עם הקשיים הנפשיים והפיזיים אשר קיימים בתהליך של דיאטה ושינוי הרגלי תזונה. אני מלמדת ונותנת כלים וידע תיאורטי החשובים לכל מצב במטרה להגיע לשינוי המיוחל ולתוצאות הרצויות.

בפגישת ייעוץ הראשונה לבניית תפריט תזונה אני בודקת את כל המדדים הרפואיים הרלוונטיים ביניהם בדיקות דם, מכתבי סיכום רפואיים, בדיקות סקר במידה ויש, היסטוריה רפואית ומשפחתית כולל גנטיקה של מחלות משפחתיות.

באמצעות משקל דיאגנוסטי משוכלל אני מודדת את הרכב הגוף, מסת השומן, שריר, חילוף חומרים, הרכב נוזלים ועוד. בנוסף, בקליניקה קיים גם מכשיר למדידת רמות סוכר משוקלל – Hba1c.

בעזרת המשקל המשוכלל ניתן בפגישות המשך, לעקוב ולראות שהתהליך הירידה במשקל נעשה בצורה נכונה תוך איבוד מסת שומן ותוך מעקב קבוע על כל הפרמטרים הנמדדים במהלך התהליך.

יד ביד לאורך כל הדרך

יד ביד, תוך התחשבות בכל הנתונים הרפואיים אנחנו בונים את התפריט וההנחיות התזונתיות המתאימות ביותר עבורכם, תוך התחשבות באורח חייכם, עבודתכם, ההוצאה האנרגטית שלכם והרגלי החיים שלכם. כל זה תוך מתן כלים בבניית תפריטי תזונה והתמודדות עם נסיעות, מסעדות וכל מצב שיכול להפריע לכם במהלך תהליך השינוי או הירידה במשקל.

כדיאטנית קלינית שנים רבות, יש לי את הכלים והניסיון לעזור לכם לעבור את התהליך בקלות, גמישות ונועם. אני מאמינה ביכולת של כל אחד ואחת לעשות שינוי בכל שלב של החיים. זה אפשרי !!!. בניית תפריט תזונה צריך להיות מותאם אישית אחרת השינוי לא יישמר לאורך זמן. ניתן לעבור את התהליך ביחד. אתם לא לבד. אני מאמינה בכוח של כל אחד להביא לשינוי המיוחל. אעבור את התהליך אתכם באהבה.

אני זמינה תמיד במייל, בטלפון הנייד ובקליניקה לכל שאלה.